keskiviikko 16. joulukuuta 2015

Sairaan pitkä tauko & joulua kohti

Haloo täällä minä




Selittelyä: Jep tosissaan here I am. Ette uskokaan kuin outoo oli avata tää tietokone, kirjottaa google hakuun 'blogger' ja painaa tosta kirjotussymbolista. Erittäin omituista. En oo tosissaan ollu koneella pitkään aikaan sillee kunnolla (varsinkaan sen jälkeen kun goSu muuttu maksulliseks) nimittäin oon vaa ehkä kattonu kääntäjästä joitai sanoja tai googlaillu kouluun liittyviä juttuja - tää kone tahtoo olla aika vieras masiina mulle käytettäväks nykyyän :D ihme kyllä tosi nopea kirjotustaito on yhä tallella. Gosusta pitää muute mainita, et jo ennen sen muututtua maksulliseks en käyny siel usein ku se oli jotenki jääny ku ei vaa enää kiinnostanu :D Koneella kävin tosiaa aina siellä ja kuuntelin Spotifya, sekä katoin Youtube -videoita + tietysti (ainakin yritin) kirjottaa tänneki aina jotain. Muutenmuuten: kelatkaa, 24 päivä nyt tätä joulukuuta olis mun viimesimmästä postauksesta kulunu puol vuotta.. ei herrajumala. Kaverit on useemman kuukauden ajan toitottanu et: "Millon sä teet uuden postauksen?", mutta oikeesti se on vaan aina jääny ja ku ei oo ollu inspistä + on ollu ihan julmetun kiire! Ollaan heitetty läppääki mun baejen kaa että jos en olis nyt julkassu ennen joulukuun 24. päivää postausta, niin tän blogin nimeks olis muuttunu "Mira's pink/black nightmare" ja tää ulkoasu olis muuttunu mustaks :Dd Täällä nyt sit kuiteski ollaan! :D Muutes baeihin kuuluu siis minä, Jenna, Janette & Lauri :3 ♥ Ollaan kaikki ihan huipputyyppejä kyl ja meiän jutut on ihan huippuluokkaa :D noi kolme on mulle kyl ihan hemmetin tärkeitä :3 ♥

Hitollisen selittelyn ^^ jälkeen voisimme ehkä siirtyä aiheeseen lähes puoli vuotta postaamatta. 

Mitä on tapahtunut lähes puolen vuoden aikana?: No ei yhtään mitään <--- kyllä, tämä oli vitsi! :D Tottakai täs on tapahtunu kaikkee esim. se viime postauksessa mainitsema kesäloma. No, oli ihan kiva kesäloma vaikka oliki kyllä toisaalta ihan *****. En tehny melkee mitää ja ilma oli ihan paska suoraan sanottuna. Tein mä kuitenki jotai ja kyl mun tuli vietettyä pari kivaa päivää kylällä Jennan & Janeten kans + Tuurin reissu! :) No, sit kesäloman jälkee koulu alko ja mä siirryin sit yläasteelle :D Tääl yläasteel on ollu tosi kivaa ja vaikka jotkut idiootit kasit onki yrittäny saada mut haukuttua lyttyyn  nii ei oo kyllä tosiaa onnistunu, koska mä en välitä siitä, mitä mieltä muut on musta enkä muutenkaa ota itteeni mistää pikkuasioista! :D Mut tosissaan on ollu tosi kivaa yläasteel ja muutenki tää opiskelu on menny tosi hyvin ja näin muutenki. Ja arvatkaas ♥ Lapsesta asti olin aina toivonu kissaa joko synttäri- tai joululahjaks. NYT KUITENKIN VIHDOIN JA VIIMEIN syyskuun 20. päivä pieni 11 viikkoinen tyttökissa tuli meille <3 Nimettiin se Ririks Rihannan mukaan ja Riri on kyllä ihan paras kissa! :3 Voisin tehä jossain vaiheessa postauksen Riristä, koska pakko. Nyt näinä kouluaikoina Jane on ollu meillä useesti ja meil on ollu tosi hauskaa ♥ Laitettii mun huoneen sisustustaki vähä uusiks edellisedelliskerralla :) (olipa hienosti ilmaistu toi aika..) Täs oli varmaa nää tärkeimmät tiivistettynä ja näihin kuuluu sit tietysti shoppailureissut, koska i love shopping asf.

Mitäs seuraavaks tulee tapahtumaan?: Tosissaan seuraavaks olis sitte joululoma, joka alkaa 22. päivä eli 6 päivää siihen on aikaa! Meillä on maanantai ja tiistai koulupäiviä tai oikeestaan "koulupäiviä", koska meillä on hirveesti kaikkee eri tekemistä niinä päivinä esim. maanantaina on pikkujoulut yms. Ootan kyllä tulevaa tiistaita koska tosissaan vika koulussa vietettävä päivä nyt tänä vuonna (eli joulujuhlapäivä oikeestaan) ja koska saadaan joulutodistukset! Tällä viikolla on ollu tosi chilliä meininkii, joka on ihan sika ihanaa! :D Ootan joulua tosi paljon, et ootan oikeestaan kaikkee esim. ruokaa, lauluja, tunnelmaa, yhdessäoloa ja ehkä vähän lahjojakin... (ofc!) Ootan joulua siis tosi innoissani ja uskon, että tästä on tulossa hyvä ja ehkä hieman valkeakin joulu! :)
Ylhäällä muuten on Hassisen Koneen kappale On Jouluyö Nyt Laulaa Saa, joka on mun mielestä tosi magee biisi ja semmonen, joka liittyy jouluun nii aattelin lisätä sen tohon teille kuunneltavaksi.

Mites postailu ja blogi?: En oo yhtään vama tuunko postaamaan enää tän vuoden puolella, mutta se voi olla ihan hyvinkin mahdollista, sillä voin tehä joululahjojen esittely -postauksen, jos sattuu olemaan inspiraatiota 8) Sit tosissaan tulee ens vuoden puolella varmaan se kissapostaus ja pyrin kyllä tekemään muitakin postauksia, mikäli on inspiraatiota ja on aikaa :)

Kiitos sinulle suuresti tämän postauksen lukemisesta.
Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta 2016! :)

PS. Varaudu kuitenkin toiseen uuden vuoden toivotukseen, mikäli teenkin vielä (ja luultavasti teenkin) postauksen tämän vuoden aikana :D
PPS. Alhaalta löydät vielä parit kuvat, jotka on tosissaankin otettu tämän n. puolen vuoden postaamattomuuden ajalta :) Heippahei!

© Mira :)

Minä ja Jenna oltii kylällä 8)
Hehee meiän safkat :D
Oltiin cruisailees pyörillä entisen Salen "rauniolla", oli hauskaa :D Siel oli vettä iha sikana.

Jennaa :D

Olin Keitelepohjassa 8)
Vilma-koira Keitelepohjas <3

Kylällä feat. Jenna & Janette -daylta 8)  kuvassa Jenna :>
Janee :>
Jenna oli tällön ekan kerran meillä sen jälkee ku Riri oli tullu meil :3

:3
Jane oli meillä ja mä luin mun vanhaa päiväkirjaa :D *SHOCK*
Pose iha paras :D

2 kommenttia:

  1. kiva postauss =)
    toivottast tulee aktiivisemmin nyt postauksii.

    VastaaPoista

Muistakaa laittaa asiallisia kommentteja ja mun blogista hyviä, sekä huonoja puolia! Ja ei sitten kiitos niitä ainaisia kommentteja kuvien laadusta, sillä itseni mielestä kuvat ovat hyvälaatuisia + yritän parhaani mukaan saada hyvälaatuisia kuvia !

+ kuvaan Nikon Coolpix s3500 merkkisellä digikameralla & blogini tarkoitus on olla omalaatuinen, eikä suinkaan mikään massablogi :)